7 Kasım 2008 Cuma

Şiir mi bunlar?




Yalnızlık


Kim demiş yalnızlık Allah'a mahsus diye...
Bazen insan oluyor her foruma üye
Şiirine bir redif arıyor ya da kafiye,
Yalnızlık yoktur diyenlere sesleniyor: "sie!"

_____________________________________________

Cevat


Bir topa öyle vurulur mu?
Baraj diye dikilenler olmuş arazi...
Kaleci müdahelesiyle o top durulur mu?
Adamı öldüreceksin "Oha be Prekazi".

_____________________________________________

T.E.M.A


İçeriden ses gelir şarıl şarıl
Kapat oğlum şunu boşa akmasın
Valla ister gücen ister darıl
Yeter ki Türkiye çöl olmasın.

Duş diye bir ton suyu kafana dökersin
Niye kirin daha az suyla çıkmasın..
Yağmur duasına çıkanlardan betersin
Yeter ki Türkiye çöl olmasın.

Küveti havuz gibi doldurursun
Her yer ıslanmış, bari taşmasın
Sen bu kafayla zor adam olursun..
Yeter ki Türkiye çöl olmasın.

____________________________________________________________________

Ö.S.S


Sandalyemde oturuyorum,
Masamda onlarca kağıt..
.. ve yazmış olduğum bu ağıt
Kendime acıyorum...

Analitik geometri çözüyorum
Yok artık bakakalmıyorum
Yavaş da olsa deniyorum
25 sorudan sonra bıkıyorum

Rafet el roman dinliyorum
Ben bu adamı hiç sevmezdim
Şarkılarını hayatta dinlemezdim
Sözlerine eşlik ediyorum...

.. ve geliyor test kitabının son sayfası
Üzüntüyle karışık gülümsüyorum..
Öss korkusu, gelecek kaygısı...
Olsun sonuçta ben hala yaşıyorum...

Hiç yorum yok: